Tuesday, December 29, 2009

SYURGAku.......!!!!

opis aku nie boleh dianggap rumah ke2 aku la....pastu boleh jugak dianggap shopping mall...sebab aku sukeeeeeeeeee shoping online...hehehhe


aku pelik tol la...setengah orang datang keje tension dengan keje tapi aku sangat sukeeeeeeee datang keje ok....

maybe sebab bos aku baik kot...

nie bukan skandal ke ape k...bos aku tu dah ada 3 orang anak pun..nanti aku tunjukkan kat korang muka bos aku yang baik ati sangat-sangat...




nie la tempat aku selalu duduk buat keje ,hupdate blog,shopping,pastu macam-macam lagi la....yang belakang tu la bilik bos aku....


tapi dia jarang ada opis dan aku sangat bermaharajalela kalau dia tak ada....


maaf la ye pic tak ikot turutan tapi tak pe aku kasi tau satu persatu....

yang nie permandangan dari atas opis aku mengadap laut china selatan...hehhehe ye kot aku pun tak tau la...tapi pemandangan kat cnie memang best...


aku kalau free terlampau aku ambik kerusi aku yang leh adjuz tinggi rendah...aku tinggi kan and ngadap tengok laut...perghhh boleh melayan perasaan ok....


nie plak pintu nak masuk ke tempat aku... kat tingkat 9 kiranya pintu kebahagiaan la....sebab aku sukeeeeee datang keje ok...heheheheh....

so setiap kali nampak pintu nie hati ku menyanyi lagu yang girang.,...




nie plak tempat duduk aku...kat cnie la tempat aku memerah otak memikir kan hal keje..heheheh perggghhh aku taip sendiri pun aku rase nak termuntah je...hehehhe


semak kan tempat aku...saje je aku buat semak-semak nanti bos aku mesti kata amboiiiiii lajinnya ceketari waa....



nie plak bilik bos aku....so nanti aku tunjuk kat korang muka bos aku yang baik tu k...kalau aku benti keje aku offer kat korang keje aku nie....



sebab aku ada angan-angan nak terbang tinggi diawan...tapi tak tau la rejiki menyebelahi aku atau tak ka...huuhuhuh




so sekian saja aku tunjuk kan tempat aku keje dan semua perkara aku buat kat cnie....


aku skeeeeeee sangat keje kat cnie.....






No comments:

Post a Comment