Wednesday, December 30, 2009

BOSKU....!!!

kan aku dah janji dengan korang nak tunjuk muka bos aku yang cam suci dan murni tu kan.....
heheheh sebelum tu aku nak minta maaf kat dia sebab curik pic dia kat facebook...tapi aku rase dia tak bace kot blog aku nie...
sebab banyak lagi keje yang dia boleh buat dari dok bace blog jahiliah nie....heheheh
tapi apa-apa pun aku skeeeeeeeee sangat berkerja dengan dia...hehe



nie la orang dia....dia manyak skeeeee cenyum...dia manyak baikkk munye ati lol......
time nie kat PENANG BRIDGE...see walau pun 10km dia tetap berikan cenyuman yang terbaikkk.....
lu memang terbaik la bosssssss

satu sifat bos aku yang aku skeee...dia nie sangat penyabar dengan aku k....maklum la aku nie kan terlebih pandaiii...
so dia tak kisah pun dia jar aku dengan hati yang tabah dan murni ok....


kalau aku terlampau busy dia akan duduk kat tempat dia diam-diam pastu dia akan buat keje dia sendiri tanpa suruh aku tolong...
see baik kan dia....
sebab tu aku nak minta keje lain pk 20ribu kali...


so selamat membaceeee.....

No comments:

Post a Comment