Wednesday, December 16, 2009

Keja,....lunch

aku masa bangun tido hari nak g keje apa yang membuat kan aku semangat dan memotivasikan diri ini adalah...jab lagi lunch nak g shopping...x kira la kat mall ke...apek mall ke...buah mall ke...yang penting ada mall...
kali nie lunch aku g gurney mall...erkkk???ada ke gurney mall...hehehe...gurney plaza...aku mkn mcd dengan rakusnya ari nie sebab terlampau lapar...ehehehhe

muka orang yang penuh keimanan menunggu makanan sampai....maaf ek pic makanan x de sebab tak sampai ati nak di biarkan makanan tu terlampau lama d atas meja...kesian perot i nie telah memanggil-manggil untuk di isi...so aku kan baik ati x leh nak degar langsung rintihan perot ku ini...so aku pun ngap la...heheheheh

muka orang yang bahagia bila dapat makan mcd....hehehe see gelingan manja i kasi kat u oollsss semua...heheheh
wah bergitu tinggi skali diri ku ini....verangan model jab ek....

dan diakhir dengan pic ku yang tidak seberapa cun ini...so buat stakat hari ini percubaan ku utk menjadi seorang blogger...kang ada ape2 lagi aku update ok...
arap-arap korang ske la membace blog yang tidak bertauliah ini ok...



No comments:

Post a Comment