Monday, December 21, 2009

cerita kosong...

ok nie memang cita yang kosong...dah la nie cita kosong pastu basi plak tu...hahhaha...
almaklum la baru jadi blogger kan...
so aku nak cita ckit...

ari tu aku ada pergi kelantan ada cam majlis kesyukuran sebab my fren dapat pangkat ape ntah....

tak banyak sangat pic yang ada...tatap la buat pengubat sakit mata...

nie la tuan rumah nya....dia nie bessssstttttt sangat-sangat i likeeeeeee....heheheh thanks babe...untuk hari yang sangat-sangat indah and best....

nie plak sepupu tuan umah....dia nie memang hapening gila ar....satu perkara yang menarik tentang pompuan nie....dia banyak sangat boypren kalah aku tauuuuuuuuuu....uhuhuhuhu....otak dia sangat la gila-gila dan sangat suke melucah ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian alam....heheheh....tapi yang tu yang aku suke....tapi bukan melucah yang very da 21 thn ke atas ok...yang nie 10 thn ke bawah...hehehehheh



dan diakhiri dengan pic aku yang melentik lentok gitu kan aku posing...hehehhehe.....
itu sahaja la yang aku dapat coret kan cerita ntah ape-ape untuk membuat kan kalian pening pale....hahahha
ada entry menarik....cerita benar....nanti kannnnn


No comments:

Post a Comment