Monday, December 21, 2009

lagi lagi kenduri!!!!!!

nie mai cek nak habaq mai....heheheh...ok ari sabtu lepas aku berangkat ke pulau perlis...sebab ada kenduri kawen sape ntah aku ikot mama aku....

ok je la kenduri tu....aku tak banyak sangat snap pic sebab keadaan diri ku tidak mengizinkan sebab virus kemalasan tahap nak mampos menyerang diri aku....

tapi aku tak malas snap pic aku...hahahha
tapi ada ar beberapa pic sekitar majlis kawen tu...hehehe so korang layan la ek...

hahhaha beberapa la sangat kan...ada pun satu ciput nie je kot...hheheheh...nie pun aku snap tanpa tengok hp ok...memang tahap kemalasan nak mampos ar aku ari tu....


bab-bab syok sendiri nie memamg aku rajin....aku bersama puteri sang penang@ipoh mali ma...
haaa yang nie plak budak tomey yang aku rembat time kenduri aku pun tak kenal sape budak nie....tapi disebabkan dia comel so aku rembat dia....yang nie pun aku tak malas nak snap....
nie plak pic aku yang tengah terlentang sakit pale + mengantok yang teramat sangat....dan saya telah membuat perangai yang amat hodoh...saya telah terlentang di depan pelamin angan ku ok...hahahhaha
tapi korang jangan nak serbu serbi dulu...aku terlentang pun time orang dah tak de...rasenya kul 7 lebih kot...hahahah..
dan terakhir sekali pic aku yang tengah bergayut...hehheheh....tajok bagai nak rak tapi cerita tak de kaitan langsung kalau aku buat karangan stpm nie konpom fail lari tajok sangat-sangat...hahahahha
tapi apa-apa pun ....aku tengah menunggu sesuatu untuk dipublish kan...harap anda bersabar k...(hahahha verangan macam la ada ribu rabon bace blog jahiliah aku nie tak pe test-test dlu..heheheh
ok daaa....nanti aku kasi klu k...





No comments:

Post a Comment