Wednesday, December 16, 2009

ASAL USUL MENGENALI BLOG

so aku nak kecek kat hampa smua tentang pengetahuan aku tentang blog nie....dulu aku mmg jahil sangat-sangat pasal blog nie....aku tak tau apa-apa pun yang aku tau skodeng blog orang...kalau korang nak tau blog pertama yang aku terjah dan dari cnie yang aku tau wujudnya blog adalah dari blog cintawanie ....


pas2 aku usha-usha lagi blog yang lain and aku terpikat dan tertarik sangat-sangat dengan lagi satu blog iaitu puan ceera kita...


aku ambik pic dorg nie tanpa pengetahuan dorang....klu dorang ternampak blog zaman jahiliah nie saya minta maaf la banyak-banyak....

bukan tujuan nk mencuri hak cipta terpelihara tapi sebab minat dan suka bace...huuhuhuhu ampuni daku wahai penghuni blog PUAN CEERA and CIK WANIE...uhuhuhu


so sekian saja pembelajaran sejarah bab 1 tentang asal usul....

No comments:

Post a Comment