Wednesday, December 16, 2009

2010 AIA KICK-OFF

nie lagi satu cita yang dah basi tapi yang still ok la masaih boleh dicium-cium baunya....tapi masih diperingkat boleh termuntah jugak arr...

ari tu aku ada g kuala lumpur sebab company ada buat event NEW YEAR...

so ratapi la pic yang tidak tentu arah ini...kerana diri ku begitu cetek tentang ilmu blog ini...


aku bersama salah sorang kakak yang suka sangat cakap..kadang-kadang apa yang dia cita kan pasal orang aku pun x kenal tapi dengar je la kan...

time nie kitaorang di cititel midvalley...dah nak c.out pun....di faham kan lagi pic ini tidak mengikut turutan..



cam pelarian kan kitaorang,,,ni la masib warga AIA yang buat perancangan tak segah nama nya...tapi still ok lagi la...masih boleh di maaf kan...tapi AIA still da best"THE POWER OF WE" wah semangat sungguh diriku ini.




so aku x payah nak cita lagi la di mana kejadian itu berlau???bila ???dengan siapa ??/untuk apa???semuanya dah terjawab....hahahha x leh blah langsung la aku nie...aku nie taip ayat vogue2 tapi dalam list fren aku tak da sape lagi yang bace....hehehhehe

tak pe usaha itu tangga kejayaan....




nanti aku dah ada market aku sendiri cewah verangan beberapa saat....aku akan korek balik entry nie heheheh....biasa la nak kenang kan hari pertama menjadi blogger kata kan...



dan aku akhiri cita yang basi ala-ala nie dengan kemeriahan yang tidak dapat di nikmati oleh mana-mana company lain kot....memamg the best ar event petang tu....walau pun penat and sakit muntot sebab dok lama sangat....go AIA go....














No comments:

Post a Comment