Tuesday, December 29, 2009

Membara....!!!!!

dah dekat nak masuk tahun baru pun...so kalau korang nak mengenali insan yang bernama NORAFIZA nie...aku nak cita ckit tentang diriku ini...cewahhhh!!!

bagi aku tahun baru setiap tahun macam biasa bagi aku....aku sangat lah terok ok...sebab aku tak pernah ada azam...ye betol...aku tak pernah ada azam...
aku pun tak tau nak ada azam apa....
so disebab kan tahun nie aku rase agak istimewa dan aku rase banyak perkara best-best akan jadi kat aku...so aku dah nak ada azam sendiri...hehehhe
aku rasa tahun nie aku nak jadi blogger yang tegar dan keras seperti batu....aku nk hupdate hari-hari...nak letak pic cempoi-cempoi banyak...
dan aku nak bagi da best dalam blog nie...ehheheheh
sangat tak boleh blah kan statement aku nie.
pastu aku nak banyak duit dan berkerja dengan bersungguh-sungguh dan menjadi seketari contoh...(pergghhh kalau bos aku baca nie cejuk ati dia...terus berkung fu ...)
hurrrmmmm rasenya tu je kot azam aku untuk tahun nie,,,,eh maybe setakat nie dulu...nanti ada azam yang best-best aku bagi tau korang...heheheh


5 comments:

  1. amin...amin... comel jek tuan umah ni

    ReplyDelete
  2. wah azam menjadi blogger yang hebat.. lain dari yang lain azam ni..ermm bagus bagus..

    ReplyDelete
  3. ** atie + farid + aisyah **
    memang comel ppun..hehhehe saangat perasan kan tuan umah nie,...

    ReplyDelete