Friday, January 8, 2010

MISTERI BULAN MENGAMBANG

kenapa ek orang kata bulan mengambang ni mesti ada kaitan dengan hantu....dan aku ada dengar juga ar orang kata bulan mengambang nie orang gila akan jadi lebih gila...ye ke????


sape-sape leh tolong sahih kan fakta nie tak???


sebenarnya aku bukan nak cita sal bulan mengambang tapi saje la kan...time aku lepak kat gurney pastu nampak plak bulan nie...so aku terpikir la juga kan...


so jangan lupa korang kasi pendapat ok...



dimalam bulan yang tengah mengambang nie dan aku pun mengambang semacam je dalam gambar nie kan...heheh


best tau kalau lepak tepi pandai malam-malam...tambah plak kena angin yang cejuk n besttttt...





tak da ape yang nak di coret kan sangat pun ....cuma aku nak tanya and tau ar cita korang tentang bulan mengambang nie...

mana la tau lain negeri lain daerah cita lain-lain kan...


so selamat bermisteri semua.....





No comments:

Post a Comment