Friday, January 8, 2010

MAKAN ATAS DAUN PISANG...

korang pernah try masakan betul-betul india punya????

bagi aku masak kan india nie best tu memang ar best...cuma rempah dorang tu terlalu banyak...


baru-baru nie aku ada lunch kat PASSION OF KERALA..tempat tu best la juga...makan pun best la juga....

dan yang paling best makan atas daun pisang...


perghhh jenuh la tuan empunya kedai tu ari-ari nak kena cari daun pisang tu..hehe


aku cuma ambik yang small je smua...2 pun banyak dan x abis ok...ye ar yang makan pun 2 orang je kan....


unik kan cara hidangan dorang,,,,

memula dorang hidang kan nasi dengan 7 jenis sayuran...haaa yang macam korang tengok kat atas tu la...


aku tak makan sayur so aku tak ambik la....



menu yang aku ambik untuk ari tu....ayam masala,sotong goreng ape ntah nama dia,sayur goreng tepung pun aku tak tau nama apa,,,


aku ambik 3 jenis lauk n dapat macam-macam lauk...

dapat 7 jenis lauk sayuran,dapat papadom,hehe


unutk minuman plak aku order maggo lassi...perghhhh memang terbaik ar manggo lassi kat cnie...

kalau korang datang kat kedai makanan india nie korang wajib minta segala benda alah minuman india...apa barang order coke kat kedai nie...


nak merasa juga la ada kat bombaykan..heheheh





tengok la muka puas dan kekenyangan yang teramat sangat,,,yer ar mau tak nya kenyang semua nya aku sumbat ....bawa orang pun dia x leh nak abios kan...so sape yang jadi mangsa....perot aku la juga kan..hehhe

so total untuk semua yang aku makan nie

RM35.00++ je...murah kan....


so selamat menjamu mata.....


1 comment: