Wednesday, January 6, 2010

AKHIR TAHUN...!!!

BAGI AKU akhir tahun aku kali nie amat-amat la bermakna....
knp mengapa dan bagaimana aku tak dapat menjawab nya...
tapi bagi aku tahun lepas amat-amat la istimewa...
so pada akhir tahun yang lepas 31 dec 2009 aku juz shopping n hangout dengan my fren dan juga orang yang tersayang.....
so kat bawah nie pic aku yang sangat menggediks dan control cun...
tapi memang cung pung...hehhehehe



time nie tengah makan kat food court....perghhh dia punya nasi goreng sangat la pedas dan best ok...aku makan sehingga ketitisan nasi yang terakhir ok..hehehe
perghhh sedap yang melekat di tekak ku ini...
aku rase korang tak kan perasaan kalau aku tak bagi tau...kan pic memula dengan kat bawah nie aku cam pakai baju cam kain satin dan dengan tetibanya aku dah tukar...heheheh
bukan ape baju tu sensitip la...kena air ckit prghhhhh susah betul nak tanggal...so dengan bestnya aky beli baju lain dan pakai ari tu juga...heheheh
tanda harga pun tak buang ok...


sangat-sangat la tidak senonoh aku nie ok...hehehe

diriku bersama teman lesbian ku...heheheh
pergggghhhh statement aku nie sangat-sangat la tak boleh belah ok....tapi apa-apa pun dia tetap teman da best aku...walau pun perangai dia nie boleh la tahan juga kan...heheheh
ampuni aku pahhhhh
aku pun tak tau ape nya nak di merepek kan lagi...tapi aku ada sangat banyak story yang aku nak kongsi kat korang....
banyak tempat yang menarik aku pergi selama 4 hari aku bercuti....so nanti kan pengupdatekan aku k.....

dan diakhiri dengan pic aku yang agak menarik la juga...aku still maintin ok walau pun dalam mulut aku penuh dengan nais...heheheh
senyum tetap kena ok....



No comments:

Post a Comment