Wednesday, March 3, 2010

Alhamdullilah AKU GEMOK...!!!!

ye aku bersyukur sangat aku adalah gemok...walau pun berat aku 50kg je.....


sebelum aku dapat pic nie...aku nak diet la...nak lansing kan perot aku la....itu la ini la.....


so bila aku tgk pic nie aku dah jadi insaf n aku memang bersyukur sangat-sangat aku gemok...hehehhehehe...aku bukan nak perli sape-sape tapi cuba korang tengok nie...konpom korang bersyukur sangat-sangat ok...hehhehehheheh


selamat menjamu mata...



see kan aku dah kata kurus melidi cam nie...perghhhh langsung x de hati nak tengaok pompuan cam nie walau pun aku adalah seorang pompuan...hahhahah












aku rase kalau ada angin puting beliung mau nya pompuan nie akan melayang cam sekeping kertas...takot sungguh aku nengoknya.,,,,













so pas tengok pic nie ape yang korang rase nak gemok atau kurus...hehehehehhe...korang pk la sendiri k...



tunggu d next entry ada cita yang lebih menghairah kn....heheheh









3 comments:

  1. isshhh menakutkan,, cam org sakit jer,,,

    ReplyDelete
  2. hahahaha....tinggal tulang jew kan?

    ReplyDelete